Speranta

S-a facut dimineata roua alba lina a cazut, eu stau singur, ma gandesc, scriu negru pe alb lucruri legate de ceva sau de cineva.Aceste lucruri le stie cineva, sunt lucrui pe care le-am facut unele bune altele rele, altele care m-au facut sa fiu tradat, dar invat in fiecare invat ceva nou care trebuie facut si cum trebuie facut. Uitarea este grea dar trebuie sa o fac, chit ca o sa ramana cicatrici in inima, dar nimeni nu-i devina inafara de mine, trebuie sa uit ce sa intamplat si sa indrept lucrurile pentru ca inca mai am in suflet si in inima aceea scanteie care sa aprins cand te-am vazut prima data cu ochii caprui ca cobaltul, cu parul negru ca noaptea, invaluita in mister care pentru mine inca este o enigma care ma fascineaza si aflu ceva nou despre tine in fiecare zi si o sa aflu de acum incolo pentru ca ma intrigi, imi dai inspiratie, imi dai speranta, imi dai viata cu fiecare secunda in care te vad cu zambetul tau de zana, privirea ta blanda care poate sa faca sa treaca orice rau facut, cu misterul tau care a vrajit o multimie de persoane, cu inima ta si sufletul de inger care ma vrajit pe mine si care inca ma vrajeste in fiecare secunda, iti multumesc ca imi esti aproape, iti multumesc ca ma asculti, iti multumesc ca vrei sa petreci timpu cu mine, iti multumesc pentru tot ce imi oferi in fiecare zi , iti multumesc pentru cadoul care mi-l faci in fiecare zi, acel cadou esti tu. Am sa ma regasesc cu timpu am sami recapat puterile cu vointa, am sa fac imposibilul sa devina posibil, am sa fac totul pentru chiar daca mor am sa fac pentru ca contezi pentru mine mai mult decat iti poti inchipui, am sa fac totul pentru tine, pentru ca te iubesc. Iubirea nu moare niciodata, iubirea care o am eu pentru tine e eterna si no sa moara niciodata pentru ca o sa te iubesc si dupa moartea mea, o sa te veghez de sus cum ma veghez tu pe mine acuma. TE IUBESC TRANDAFIRUL MEU SALBATIC

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu